Panji Hitam

http://sheikyermami.com/wp-content/uploads/2007/10/2005-04-17_003226_black_flag.gif

Thursday 8 March 2012

Zionist Mencipta Virus HIV Sebagai Senjata Bio Untuk Mengurangkan 90% Populasi Manusia.

oleh: Raden Agus Adiputra
9 Mac 2012.

Salam Sejahtera.

Bermula awal 1980an, timbul beberapa penyakit-penyakit baru dan virus-virus baru yang sebelumnya tidak pernah kedengaran...seperti virus HIV yang menyebabkan Penyakit AIDS. Virus HIV akan melemahkan serta melumpuhkan sistem pertahanan badan (antibodi semulajadi, sel darah putih dan sebagainya). Tidakkah kita semua terfikir, di zaman teknologi yang semakin berkembang pesat ini, sepatutnya tidak timbul penyakit-penyakit baru, sebaliknya penyakit-penyakit lama dapat dibasmi (contohnya penyakit campak telah ada vaksin untuk mencegahnya) sepenuhnya. 

Dengan kepakaran bio-teknologi yang dikuasai oleh saintis-saintis barat, kuman-kuman dan virus-virus boleh dimutasikan dan dirubah genetiknya untuk menjadi lebih kuat dan seterusnya menyebabkan penyakit-penyakit. Pihak Zionist menggunakannya sebagai senjata ampuh (senjata bio) untuk membunuh ramai manusia seluruh dunia kerana ia merebak dalam masa yang singkat. Inilah apa yang mereka gunakan untuk mencapai agenda mereka menggurangkan 90% dari populasi dunia bagi memudahkan mereka menjadi penguasa dunia!

Paparan berikut adalah bukti virus HIV adalah 'ciptaan' mereka, sebagai senjata untuk membunuh manusia secara senyap. Bagaimana pula dengan penyakit-penyakit lain seperti selsema burung H1N1 dan lain-lainnya? Mereka berjaya menggunakan senjata serampang dua mata....membunuh manusia dan dalam masa yang sama mengaut keuntungan menerusi bisnes pharmaseutikal mereka......ZIONIST ADALAH MUSUH KITA YANG NYATA!!!

                          

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.